czerwca 06, 2016

Jogurtowe lody z kiwi

Dziś banalne proste w przygotowaniu zdrowe lody na patyku, które będą wspaniałą alternatywą dla sklepowych lodów. Moje lody to tak naprawdę mrożony jogurt z dodatkiem musu owocowego - są kwaskowate, delikatnie kremowe i bardzo orzeźwiające, po prostu idealne na upalne dni. W dodatku do ich przygotowania wystarczy tylko kilka prostych składników. Możemy do nich użyć ulubionych owoców, pyszne byłyby na przykład truskawki. Smacznego:)

na 4 małe lody:

200 g jogurtu greckiego,
skórka starta z cytryny,
3 kiwi,
opcjonalnie cukier puder lub miód (do smaku)

Wymieszać jogurt ze skórką z cytryny i cukrem pudrem (należy pamiętać, że po zamrożeniu jogurt będzie trochę mniej słodki). Owoce zmiksować w malakserze. Do foremek nakładać warstwy jogurtu i musu owocowego. Zamrozić. Lody najłatwiej wyciągać po zanurzeniu foremek w gorącej wodzie.

29 komentarzy:

  1. narobiłaś smaka ! nieładnie :)
    na dodatek o tej porze :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Domowe lody - najlepsze, najsmaczniejsze, najzdrowsze ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorbet z kiwi jadłam kiedyś w lodziarni. Był bardzo smaczny i orzeźwiający. Z chęcią spróbowałabym też takiej domowej wersji z jogurtowym dodatkiem :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajnie to wymyśliłaś. Takie kolorowe. Kuszą.... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Istne orzeźwienie :) wspaniałe lody

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa geniusz lodowy na patyku:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeranckie tylko ja bym pewnie zrobiła inny smak

    OdpowiedzUsuń
  8. MNIAM! Jej jak to fajnie wygląda :D Musze kiedyś sobie zrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne na ochłodę gorącego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super sprawa, nigdy nie wpadłem na podobny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam inne foremki, ciekawe czy takie lody by mi wyszły ? Oby tak, wyglądają apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądają i na pewno tak samo smakują ;3

    OdpowiedzUsuń
  13. pyszne i zdrowe lody :) coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentują się zabójczo i pewnie smakują tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny przepis, na pewno skorzystam!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzeba przyznać, że wyglądają rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aleś Ty pomysłowa moja droga :) bosko to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. OMG!! Ale bym teraz takie zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie lody . Pyszne i orzeźwiające.

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie banalne, a tak smacznie wyglądają :) I to dla mnie, która nie lubi lodów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Akurat jestem na etapie podobnych eksperymentów lodowych! Bardzo fajnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014-2024 Lekcje w kuchni , Blogger