sierpnia 22, 2017

Czosnkowe bagietki z serem / Cheesy Garlic Bread

Dziś zapraszam na wspaniałe czosnkowe bagietki z dużą ilością natki pietruszki i ciągnącego sera. Takie zapiekanki to o wiele lepszy wybór niż te sklepowe, są chrupiące, aromatyczne i pyszne. Mają sporo kalorii, ale od czasu do czasu warto przygotować sobie domowy fast food. Ja przygotowałam moje zapiekanki na domowym chlebku Subway, ale nada się się każda bagietka czy ciabatta. Polecam, smacznego:)

bagietka,
5-6 ząbków czosnku,
3-4 łyżki masła,
4 łyżki posiekanej natki pietruszki,
szklanka startego sera,

Natkę i czosnek bardzo drobno posiekać, a najlepiej zmiksować w blenderze. Wymieszać z masłem. Bagietkę przekroić na pół, posmarować czosnkowo-ziołowym masłem. Posypać serem. Piec w 180 stopniach około 15 minut (aż bagietki będą chrupiące, a ser się rozpuści).

ENGLISH:

1 loaf of baguette or ciabatta (try using my homemade Subway bread),
5-6 cloves of garlic,
3-4 tbsp of butter,
4 tbsp of chopped parsley,
1 cup of grated cheese of your choice,

Blend the parsley with garlic and butter. Spread over the bread. Sprinkle with cheese. Bake for about 15 minutes (180C), until crispy and melted on top. Enjoy:)

52 komentarze:

  1. To danie zdecydowanie polubił by mój Ukochany. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie <3

    Pozdrawiam serdecznie ! :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne, już wyobrażam sobie ich smak. super pomysł -:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie domowe zdecydowanie wypadją lepiej niz kupcze. Chętnie bym przetestowała ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie jestem na diecie, a tu takie pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love garlic bread au gratin, this looks wonderful!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Uwielbiam takie specjały. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czosnkowe grzanki to moja absolutna miłość, od dziecka mam do nich słabość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow that thick layer of melted cheese atop looks amazing!

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you very much for your visits, I love your last post!!!kiss
    👌👌👌💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  11. That looks so lovely and yummy!
    Have a good evening

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo - wiele słyszałam o zapiekankach czosnkowych. Super!
    To chyba coś dla mnie. Ciekawi mnie czy warto spróbować. Na pewno!
    Pycha. Bardzo mi się podoba ten przepis.
    Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie bagietki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zjadłabym taką bagietke.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam czosnek, ale w połączeniu z bagietką i serem jeszcze bardziej :D :D
    Ależ mi ślinka cieknie na nie :P :P :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te bagietki :) Zawsze kupowałam je w Biedronce, ale wiadomo, że pewnie pełno tam jest konserwantów. Teraz będę mogła sama je zrobić w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że tak, takie bagietki zrobione w domu są smaczniejsze i zdrowsze...

    OdpowiedzUsuń
  18. This loosk really delicous even though I do not eat cheese. But I am sure I could come up with a yummy vegan version of it :D
    How is your summer going? You are back to work, am I right? Here I can feel fall arrive and it is getting much colder at night. However, the days are still nice and warm and I think we night even spend a day at the lake this weekend :)
    Sending much love!
    Xx
    Rosa Larissa Klara
    conscious lifestyle of mine

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię wszelkie grzanki tego typu.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie zapiekanki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. i loved garlic when i lived in my native town which is the colder part of my country and people living there use garlic in daily dishes more often.
    this dish of your's sounds deliciously inviting dear natalia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie pyszności, a dawno nie robiłam, dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze kupowałam bagietki czosnkowe ze sklepu, i do tej pory nie rzucil mi sie w oczy zadne przpeis na nie, az do dzisiaj, w piatek zamierzam robić saltke z krewatkami i myśle ze takie bagietki bedą swietnym dodatkiem, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie grzanki idealnie mi pasują do jakiejś zupy kremu, choć na samo też na pewno smakują wybornie ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. normalnie się zaśliniłam na sam widok!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam pieczywo czosnkowe, przez długi czas kupowałam mrożone bagietki, myślałam o maśle czosnkowym, ale teraz muszę spróbować podziałać sama, ale zgłodniałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale one wyglądają smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne bagietki czosnkowe z serem. Kiedyś robiłem zwykłe grzanki z serem z dodatkiem przyprawy do grzanek. Muszę spróbować tej wersji grzanek ☺

    Serdecznie Panią pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  29. Pychota! Już sobie zapisałam przepis ^^!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądają bardzo apetycznie, świetny przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  31. doskonałe do lekkiej sałatki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014-2024 Lekcje w kuchni , Blogger