grudnia 28, 2016

Zielony koktajl ze spiruliną / Spirulina Smoothie

Po kilkudniowym świętowaniu przyda się porcja zdrowia w postaci ruchu i zdrowej diety. Dziś proponuję bardzo zdrowy koktajl ze spiruliną. Zielone koktajle staram się pić jak najczęściej, a oprócz garści warzyw liściastych zawsze dodaję do nich coś kwaśnego - owoc kiwi lub sok z cytryny, które nadają całości przyjemnego, orzeźwiającego smaku. Smacznego:)

Polecam też zielony koktajl z ogórkiem i kiwi oraz zielony koktajl z kiwi i jarmużem.

2 szklanki zielonej herbaty,
owoc kiwi,
mała gałązka selera naciowego z liśćmi,
garść warzyw liściastych (szpinak, jarmuż, sałata),
łyżeczka spiruliny (polecam Skworcu),
opcjonalnie szczypta pyłku pszczelego (polecam Skworcu)

Seler pozbawić włókien, obrać kiwi. Wrzucić wszystkie składniki do blendera i zmiksować.

ENGLISH:

2 cups of green tea,
1 kiwi,
small stalk of celery with leaves,
a handful of leafy greens,
1 tsp of spirulina powder,
a pinch of pollen (optional)

Remove the celery strings and peel the kiwi. Blend all the smoothie ingredients, until smooth. Enjoy:)




44 komentarze:

  1. No po prostu lecę po składniki :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym wypiła, bo szczerze mówiąc potrzebuję takiego detoksu po świętach. Zachęcasz mnie do zielonych koktajli! Tak pięknie podane mogę pić! :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. That sounds so healthy.
    Have a nice evening

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby się i mi taki koktajl.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdrowy,przyda się teraz taki koktajl ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam spiruliny, ale koktajl wygląda bardzo ciekawie :) Musi być pyszny, no i na pewno zdrowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. This colour is amazing. I'm going to get some pollen if I can find some.

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny po świątecznym przejedzeniu:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie, zdrowo i zielono! To lubimy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda fajnie, ale nie jest to zestaw dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda, jeszcze ciekawe jak ze smakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Często robię takie koktajle i dodaje jeszcze ogórka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem na tak! Uwielbiam takie lekkie bomby witaminowe zwłaszcza po takich swiatecznych dniach

    OdpowiedzUsuń
  14. i to bardzo by sie przydał;)
    pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj taki koktajl to bomba witamin :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaraz mi się zrobiło cieplej. Takie piękne kolorowe zdjęcie.
    Wszystkiego dobrego Natalio :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż się wiosennie zrobiło przez te soczyste kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie piłam jeszcze takiego koktajlu... będę musiała w końcu go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szklaneczka zdrowia po świętach :)
    Pozdrawiam poświątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki piękny kolor - taki wiosenny. :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super koktajl :) Po świętach warto powrócić do zdrowej diety i aktywności fizycznej :)
    Pozdrawiam,
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie i kusząco wygląda. Gdyby nie moje uczulenie na kiwi pewnie wypiłabym ze dwie szklaneczki od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny w kolorach a jaki zdrowy....

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałem, że zielone koktajle są bardzo zdrowe. Będzie trzeba spróbować. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam koktajle :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Do tej pory spiruliny używałam tylko do pielęgnacji twarzy :) Muszę koniecznie wypróbować Twój przepis.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale fajny zieleniak ja bardzo chętnie taki poproszę

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! 🍸🍾 Buziaki, ściskam mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie oczyszczanie to my rozumiemy! Piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wygląda smacznie i zdrowo ;) Ja ostatnio robię owocowe z młodym jęczmieniem :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014-2024 Lekcje w kuchni , Blogger